пʼятницю, 26 червня 2015 р.

Я маю право
Я — українець. Є у мене право
на рідну мову та свою державу,

на гордий прапор золотисто-синій,

на щастя жити у такій країні.

Я — українець. Право знати маю

про тих, кого героями вважаю,

що людство рятували від руїни, —
синів і дочок, гідних України.

Я — українець. Хочу право мати
завжди усе, що думаю, казати,
на незалежну та міцну державу,
на все, що гарантовано по праву.

Я — українець. І моє це право
любити землю горду й величаву,
та дух свободи набирати в груди.
Я — українець. Був ним, є, і буду!

(Леся Вознюк)
Вітаємо! 28 червня - День Конституції України.
Напередодні свята на абонементі для дітей середнього та старшого шкільного віку підготовано виставку  "Мої права - моє життя", яка викликала  жвавий інтерес у дітей різних вікових категорій.






Немає коментарів:

Дописати коментар