неділю, 21 квітня 2019 р.

Майстер-клас "Писанкове Воскресіння"
Напередодні світлого Христова Воскресіння  бібліотекар Жайворонок Еліна запропонувала малечі спробувати разом зробити невелике, але яскраве і наймиліше писанкове дерево. Здійснити пропозицію і здивувати  батьків вдалося за допомогою щирого бажання, вмілих рученят і . . .  журналів ( де  б-а-г-а-т-о  маленьких порад і корисної інформації): "Малятко", "Барвінок", "Колобочок"
Леонід Глібов
ПИСАНКА
Маленькії дітки, бувайте здорові,
На крильцях весни я прибув.
Збирайтесь послухать моєї розмови:
Я писанку вам роздобув.
Орлята-синочки, чечіточки-дочки,
Цілісіньку ніч я не спав,
Мережечки всякі, кругом поясочки
Та ще й золотцем малював.
Чудове яєчко, маленький замочок
У дверечки я приладнав,
Не простий білочок, не круглий жовточок
Всерединку я заховав.
Лежать там рядочком дві Божії квітки -
То розум і правда свята.
У першую квітку - голівку вбирайте
І добренько буде вам жить,
А другу до серденька ви прикладайте,
І будуть вас люди любить.



Немає коментарів:

Дописати коментар