пʼятницю, 22 серпня 2014 р.

Вітаємо з Днем Державного Прапора України! 
Вітаємо з Днем Незалежності України!

Люблю тебе я, ненько Україно!
Твоє світання, шелест трав в степах.

"Наш стяг - пшениця у степах,
під голубим склепінням неба"
Люблю твою я пісня солов'їну,
Відродженний жовто-блактний стяг.
Він підвівсь над Радою Верховною,
Затріпотів і в думках, і в серцях.
Піснею злетів багатомовною - 
До признання пройшов тернистий шлях.
Люблю тебе, моя чарівно-мила,
Усім єством, усім, що є в мені - 
Тому ніхто, ніщо, ніяка сила
Не в змозі розлучити нас. О ні!
І навіть смерть не в змозі розлучити.
Якщо загину в правій боротьбі - 
ти будеш вічно, Україно, жити.
Я все життя, усе віддам тобі.
                  Люблю твій Київ, величінь Дніпрову,
  Ти нині вільна стала наяву.
               Люблю я рідну українську мову - 
                        Співаю нею я тобі хвалу.      (Г. Бідняк)

... Розгорнуло прапор соняшно-блакитний,
Прапор України, рідний, заповітний!   (О.Олесь)                                                  
Відео-екскурс "Історія Державного
прапора України"



Моя земля ти, Україно.
Моя земля, моя Країно!
Хіба без тебе можу я?
Моя душа без тебе гине,
Без мене гинеш ти, Земля.
Моя земля ти, Україно,
Многостраждальна й молода.
Мені ти мати й Батьківщина,
Моя печаль й жива вода.
Моя земля, моя Обитель,
Без тебе де б скитався я?
І де б шукав мене Хреститель,
Коли б не ти, моя Земля.
Моя Земля, моя Країно!
Хіба без тебе можу я?
Моя душа без тебе гине,
Без мене гинеш ти, Земля.     (Юрій Кулага)

Немає коментарів:

Дописати коментар