понеділок, 7 червня 2021 р.

Поради люблячим батькам.

ПРОХАЄ ДИТИНА: 

ü Тримайте слово, якщо ви мені щось обіцяєте. Ви – найважливіша частка мого життя, і я хочу вам вірити.

ü Відповідайте на мої запитання. Ви можете бути втомленими і я здаватимуся вам набридливим. Пам’ятайте, що я росту і хочу знати світ, у якому ми живемо.

ü Пам’ятайте, що я не дуже впевнений у значенні слова. Я ще не можу ясно та чітко висловити свою думку. Будьте терплячими!

ü Спостерігайте за моїми звичками. Погані звички можуть укоренитися і звільнитися від них буде дуже важко. 

ü Зрозумійте мої страхи. Вони для мене реальні. Я можу боятися багатьох невідомих для мене речей. Допоможіть мені!

ü Будьте послідовними у стосунках зі мною. Мене дуже турбують і лякають непослідовні дії.

ü Не бійтеся вибачитися переді мною, коли це потрібно. Я поважатиму вас за це і буду вчитися відповідати за свої вчинки.

ü Виправляйте мене спокійним та твердим голосом. Намагайтеся робити це без сторонніх. Не принижуйте мене!

Немає коментарів:

Дописати коментар