четвер, 30 січня 2020 р.

  30 січня -  90 років  від дня народження патріарха української дитячої літератури Всеволода Нестайка.
 Всеволод Нестайко належить до тих письменників, які пишуть не тільки повчально, а й цікаво і весело. Він на все життя зберіг здатність радіти і щедро дарувати радість іншим. Він справжній дитячий письменник. Отож, пропонуємо познайомитися з героями його книг! Для вас - виставка-рандеву "Сонячна країна доброти".
 Через пригоди, які трапляються з друзями у творах письменника, ви пізнаєте, що таке людська гідність, чесність, дружба. 
 Впродовж дня діти разом з бібліотекарем згадували дитячого письменника і ті твори, які вже читали і цікавилися тими, що надійшли до бібліотеки нещодавно і, тобто їх треба негайно читати! І маленьких, і малих вразили факти біографії письменника, з якими вони ознайомилися у блозі "Читайплюс", а також дуже сподобилися життєрадісні і мудрі висловлювання Всеволода Нестайка, які дітям зачитувала бібліотекар.



І наостанок, кілька афоризмів і просто мудрих думок від Всеволода Нестайка:

"Ось дивно: якщо ти зробиш людині добро, вона стає тобі приємною".

"Тільки оптимісти зможуть будувати вільну незалежну державу".

"Взагалі, я вважаю, що дитяча дружба - це щастя. Якщо це вірна дружба, вона зберігається на все життя..."

"Всі діти в чомусь здібні, талановиті, вони дуже різні і чимось дуже цікаві. Але, як на мене, є недолюблені, ті, яким недодали уваги в дитинстві. Саме від дорослих залежить, кого вони виростять і чи будуть їхні діти успішними і щасливими".

"Неволя - це найстрашніше, що може бути в світі - коли йдеш ти з мамою по вулиці, тримаєшся, а будь-який фашист може штовхнути твою маму, образити, і ти нічого не можеш вдіяти. У 1941-му році мені було 11 років, і з того часу я став дорослим, напевно. Дитинства у мене вже не було".

"Я вірю в добро... Вірю в людську гідність... Вірю в те, що все-таки в душі кожного існує Господь Бог, і в кожного він свій... Вірю в єдиного Господа... І він не стільки на іконах і в церквах, скільки в душах людських. Розумієте, у кожного, якщо він чесний, порядний, добрий і чуйний, то у кожного, так би мовити, свій Господь".

"Я пишаюся, що не вийшов із дитинства, що зберіг дитячу душу. Це підтримує мене в нашому жорстокому світі і дає сили творити." 
Найкращий подарунок письменнику - пам'ять читачів! 

Немає коментарів:

Дописати коментар