понеділок, 19 квітня 2021 р.

 Хвилинка-здоровинка  "Здоров’я – мудрих господар”

Свято світового значення — Всесвітній день здоров’я (7 квітня)— людство обрало саме для того, щоб зайвий раз нагадати собі про важливість здоров’я для нашого повноцінного життя.


За старих часів говорили: «Здоров'я приходить Золотниками, а йде пудами». Це означає, що стати здоровим можна поступово, а ось втратити здоров'я можна відразу. Багато корисного діти дізналися з книги: Коростельов Н.Б. "50 уроків здоров'я для великих і маленьких", запропонованої бібліотекарем під час спілкування

Перед тобою підручник здоров'я. У ньому п'ятдесят уроків. Кожен урок - золотник здоров'я. За більшість уроків буде оцінка. Тільки ставити її ти будеш сам. Для оцінки є спеціальні квадратики. Готовий урок - став в такий квадратик плюс. Не готовий. не поспішай. Почекай день-два, а то і тиждень. Намагайся приготувати. Ні, ніяк не виходить. тоді став мінус.
І ще: тобі не обов'язково виконувати всі завдання відразу. Навчальний рік адже триває з 1 вересня по 1 вересня. Зміцнювати здоров'я тому тобі потрібно цілий рік: і в дні навчання і в канікули.
Твоїми вчителями і помічниками в підготовці уроків будуть батьки, бабусі і дідусі, старші брати і сестри. І дуже добре, якщо виконувати завдання ти будеш зі своїми друзями, однокласниками.
Батькам: Перед вами не звичайна книжка. Це короткий підручник здоров'я не тільки для ваших дітей, а й для вас. Чи готові ви 20 хвилин в день приділяти здоров'ю своїх дітей? Якщо так, то обов'язково прочитайте її самі і визначте, чи всі уроки необхідні і доступні вашій дитині, адже книга розрахована на дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Книга формує уявлення у читача про фізичне самовиховання, загартуванню, вміння правильно організувати свій навчальний і вільний час.
А з рубрікою "Крамничка "Здоровий Бублик"" журналу "Барвінок" відвідувачі дізналися, чому не можна ковтати зубну пасту; де більш за все кальцію, магнію, натрію, заліза;як приготувати "бомбу для втоми"...


Немає коментарів:

Дописати коментар